utflykter


What a lovely Monday... Jag och en ny tjejkompis var på tre olika ställen och kollade in shoppingen... Eftersom hon är härifrån så tänkte ju jag att hon kunde få visa mig några nya coola ställen man kan shoppa loss på, men det var snarare jag som tog med henne till ställen hon aldrig varit på, där ser man! Hittade dessa snyggingarna från Steve Madden för bara $ 30. Snacka om kap, älskar last chance, där kan man verkligen fynda om man har tur! Helt otroligt, varit här i ett år men inte varit på ASU ännu. Det är Universitetet här i Arizona, största campuset USA har. Det är STORT. Vi gick bara runt och kollade på alla människor, fikade, träffade folk etc. Ah, tänk att få bo på campus som hon gort för något år sedan, that would be so much fun! Efter ett par timmar på skolan mötte vi upp lite vänner för middag och gick därefter och såg I Love You Man, så jävla bra! se den! Blev en heldag med massa olika utflykter!  

Kommentarer
Postat av: Jackiie

Shit, gorgeous shoes natta! Det är verkligen sant med campus, samma som när jag va i virginia, man vill ansöka direkt bara för att uppleva college livet :D

2009-04-29 @ 09:41:32
URL: http://jsandberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0