stress


idag blir det en ganska jäktig dag. Inget jobb men måste däremot börja dagen med massor av plugg. Har bara två veckor kvar på min sju veckors långa intensivkurs.  Pluggar en Eng 101 class, vilket innebär att jag skriver massa uppsatser hela tiden. Efter det måste jag åka några ärenden, och sedan blir det gymmet. Bor bara fem min från L.A Fitness så det blir träning varje dag (bara tiden räcker till). Var förresten och såg He is not that into you, igår, nja, vet inte riktigt vad jag ska säga, hade högre förväntningar... men, jag har i alla fall lärt mig, vill han träffas så hör han av sig ; )
Chao! 

Kommentarer
Postat av: Mia

det skulle bli på SCC Det är billigare och jag funderar på att bara läsa engelska, vill ge Phoenix ett helt år och inte bara 6 månader som sist, saknar allt så mycket..

2009-02-24 @ 19:46:50
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0