Rock 'N' Roll Marathon In Arizona

 

Imorgon är det dags! Imorgon kommer det människor från usa:s alla stater, dem kommer från världens alla hörn. Dem kommer för att delta i P.F chang's Rock 'N' Roll Marathon som hålls här i Arizona, Phoenix. Jag ska göra detta tillsammans med min världpappa och hans flickvän! Loppet är 26 miles men vi ger oss bara på halva, så ska alltså gå/springa 13 miles vilket är 3 mil! Känner mig laddad nu, har faktiskt varit ute och promenerat mycket och varit på gymmet lite extra! MEN, tar det inte allt för seriöst, vet att jag inte kan springa mig igenom det där ändå! Så, imorgon bitti ringer klockan 5.15 am, upp och på med träningskläder, häfta på nummerlappen på linnet sedan är det bara att köra på! Kan ni se den svenska flaggan på bilden? Heja Sverige, önska mig lycka till!


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej gumman! Hoppas alt går bra på racet! Anledningen att jag skriver nu är för jag är inne på forever 21's hemsida och hittade en väst som bara skriker "natta" check it out!:http://www.forever21.com/product.asp?catalog%5Fname=FOREVER21&category%5Fname=whatsnew%5Fapp&product%5Fid=2057514660&Page=1



Lite sådär indian inspirerat som du gillar!=)

2009-01-18 @ 16:52:17
Postat av: Mia

starkt jobbat, var och kollade på det loppet när jag var au pair i Phoenix. Vart bor du någonstans?

2009-02-23 @ 20:56:40
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0