i hiked camelback mountain!


Phu! Nu har jag tillsammans med en kille som jobbar på mitt gym varit och hikat detta berget, Camelback!! Det tog oss två timmar att komma upp och ner. Jag vet att det ser litet ut från denna bilden men jag lovar det är HÖGT och väldigt brant på sina ställen så man får verkligen klättra! Fick alltså ett härligt träningspass i underbart väder! Ja, vi har svensk sommar här igen! Hade en/två veckor med mulet och regn men nu ser man människor med shorts och t-shirt igen, lovely!

Kommentarer
Postat av: linnea

bra jobbat! nästa gång tar du med dig mig ;)

2009-01-14 @ 18:07:17
Postat av: Nathalie

Självklart! När ska vi?

2009-01-14 @ 23:50:02
URL: http://nathaliefrederiksen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0