finally 21!!



Jag är världens sämsta på att uppdatera just nu, jag vet! Helgen i Vegas var Amazing! Åkte dit för att fira min 21 års dag som typ är den största dagen att fira här, haha! Det var jag Malin, Finley, Morgan och Stephanie som åkte från Arizona. Lite annat folk kom också över + att vi fick träffa alla deras vänner! Marc gjorde vår resa helt underbar! Första dagen hade han bokat bord på den mest fantastiska restaurangen - Bellagio. Satt ute på balkongen som endast hade fem bord och såg ut över "eiffeltornet" och the fountain show... Kunde inte ha en bättre utsikt! Beställde in massor av smårätter så alla fick smaka på allt, maten var underbar! Efter detta blev det Studio 54, The Bank och mer party! Blev dans tills jag och Malin var tvungen att gå och byta klackarna mot flipflopps!   
Det kommer mer, det bästa får man vänta på ; )

Kommentarer
Postat av: Stephanie

i love you! I am having a hard time figuring this out because it is not in English! But i love you and the pictures!

2009-06-18 @ 20:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0