Mexico, day 2


yey!

Frukost

Valar


riktigt gott

Andra dagen ägnade vi åt playan hela dagen. När vi låg där på stranden kunde man plötsligt se fullt av valar hoppandes en bit ut, var faktiskt ganska häftigt. Blev som sagt stranden och lite pool med. När jag och 15 åringen tar en promenad på stranden ser jag fyra killar en bit bort, när vi kommer närmare hör jag hur jag hur dem pratar norska.. gick ju genast fram, harregud, det är inte varje dag man möter folk från sina trakter, då får man passa på! Sedan blev det middag i Cabo. Åt skaldjur i sanden på ett supermysigt ställe, riktigt mexikanskt!

Kommentarer
Postat av: pilla

2009-03-24 @ 10:48:53
Postat av: pernilla

Hej nattis. såg att du a´hade med dej mathilda. har du läst alla denise rudberg?

Gud va underbart du har de natta. ser verkligen skit int ut, och förstår attdu blir bortskämd av all sol o margaritas :D jag e så avensjuk, har har vi börjar få vår i allfall. blommor har slagit ut och solen e framme varje dag. och ja har fått ett jobb. dagis o skolor runt om, i gbg!

jag älskar o läsa din blogg, kul när du lägger upp bilder såhär. de gör de mkt roligare.mer bilder på dej nattis !! ja väntade på att du skulle skriva från mexico. de tog några dagar där. himla skoj. ha en fortsatt fantastisk vistelse. kyss ps. du baraq väl inte i havet när de finns valar, då finns de ju hajar med. poolen går bra. ds

2009-03-24 @ 10:59:49
Postat av: Nathalie

söt pilla! jag saknar dig! jag vet det tog ett tag, himla skönt faktiskt att kunna vara ifrån datorn i fem dagar.. klart det blev bad i havet, hajar finns det överallt! Vad härligt att ni fått sol och blommor tillbaka, underbart! och grattis till jobb! bra jobbat =)

2009-03-24 @ 17:12:40
URL: http://nathaliefrederiksen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0