"i don't like when they're talking about Chanel as fashion. Chanel is a style. fashion passes, style remains." - Coco Chanel


Är uppe i min host family's cabin. Bor i en kompis stuga, vilket hus, det är byggt av en känd arkitekt och huset är helt enormt vackert, hade det inte varit för huset had jag nog blivit allt för uttråkad mitt i skogen. Sitter i ett rum som är omringat av fönster och kan bara se skog, skog och skog så långt ögat kan nå. It's peaceful, ingen tv och ingen stress. Sitter och jobbar med mitt projektarbete om den franska modeskaparen Coco Chanel. Om en stund tar jag med mig mina två barn och återvänder till storstadslivet


Kommentarer
Postat av: pernilla

coca chanel visas på bio snart i sverige.. finns den redan på bio hos dej. vad skönt det lät att du har åkt bort till skogen, hur länge är du där då? kram

2009-09-29 @ 13:57:12
URL: http://pernilladenlilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0