school

Jag är så glad! Fick ett A på min första uppsats i skolan. Igår fick jag tillbaka ytterligare en till och fick ett A+, jag blev så lycklig! Det trodde jag minsann aldrig! Går på College nu och tar en "summer class".  Eng 102, eftersom jag redan avklarat min Eng 101 class =) Min uppsats handlade om "How beauty magazines make people look ugly". Idén fick jag tack vare Pernilla som en dag uppdaterat sin status med just detta! Ska kämpa vidare.... bara några veckor kvar i skolan.... men först blir det vila i några dar... blir San Diego for 4th of July!


Kommentarer
Postat av: pernilla

hehe jag tyckte att ja kände igen den meningen!! jag har fått den ifrån en låt! Baz Luhrmann - sunscreen.

riktigt bra text. lyssna på den!

kul att du fick så bra i uppsatserna. lucky you piss

2009-07-03 @ 11:28:33
Postat av: pernilla

PUSS skulle de stå. hehe

2009-07-03 @ 11:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0