i have too many favorite places..


Mina tre favorit ställen. Marbella -- jag kunde ha bott där idag. Bodde där i 6 månader när jag var yngre. Kommer ihåg när mamma och pappa tog mig till skolan första dagen, alla barnen tittade på mig och jag var livrädd. Kanske var det lika bra att mamma och pappa bestämde sig för att flytta tillbaka... om inte hade jag kunnat flytande spanska vid det här lagret. Här i Phoenix talar nästan alla spanska, vi är ju så nära Mexico. Jag som tog spanska i sex år i skolan kan inte ens ha en konversation med en mexikan. Min familj kom precis hem från Marbella, är där varje år. Pappa höll på att skaffa mig en flygbiljett över, men hade blivit alldeles för svårt för mig att ta mig till usa igen. Hade nämligen på hemvägen behövt åka till Sverige och Stockholm för att fixa nytt Visum för att sedan kunna flyga över till usa. Nästa gång. Jag älskar LA, men hade man verkligen klarat av att bo där? Pratade med en vän som flög över från CA, - LA är en rolig plats att besöka, men att bo på, nja. Det blir som vilket annat ställe som helst efter ett tag (såklart, varför skulle det inte bli det?) och trafiken.... it sucks! Sen kommer Stockholm, tror nog faktiskt att det är en av mina favorit städer hemma i Sverige. Glad nu Malin?  

Kommentarer
Postat av: Laila

haha tack sötnos =)

2009-08-31 @ 10:06:21
URL: http://Lailaaziz.se
Postat av: Malin Karlsson

Haha ja jag är glad!!!=)

2009-08-31 @ 22:12:33
Postat av: Malin Karlsson

Haha, ja jag är glad!=)

2009-08-31 @ 22:13:25
Postat av: Sandra

Haha, coolt samma som mig. Jag var aupair i LA- big love! Jag var aupair i Stockholm- love! Just nu är jag aupair i Marbella- love! Grymma städer.

2009-09-02 @ 11:34:15
URL: http://thesedreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0