Skolstart!



Ja! Om nån timma så sitter jag framför skolbänken igen. Ska börja på Paradise Valley Community College och ska där ta en engelska "class". Lektionen är tre långa timmar men är faktiskt lite sugen på att börja plugga (sägar jag nu, vänta bara tills alla tentor kommer). Eftersom jag är här i usa genom en organisation Cultural Care Au Pair  så måste man som au pair ta sex Credits. Har redan varit iväg i Washington D.C och fick där över en helg tre snabba Credits. Sex Credits innebär att du måste välja en kurs där du får ihop i alla fall 45 timmar i klassrummet. Återkommer senare och berättar om min första dag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Börja plugga? asså? jag ska välja körkortsteori som iv-val!

2009-01-23 @ 18:08:02
Postat av: Daniel

Börja plugga? Asså? jag ska välja körkortsteori som iv-val MEN det är inte säkert jag får det, det är ju eftertraktat

2009-01-23 @ 18:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0