unpacking, huh.


Borjade dagen med gymmet! Sedan akte jag over till Steph, hon har precis flyttat, sa jag ville bara aka over och saga hej, men jag kom ju aldrig hem igen. Grejat i hennes lagenhet hela morgonen, hela dagen och hela kvallen. Packat upp klader ur tusentals av lador, ladorna tar ALDRIG slut! Ja, jag har fatt med mig en ny garderob hem! Men, gillar att packa upp och fixa, ah nu langtar man efter ett eget litet mysigt stalle som man kan fa inreda och fixa precis som man sjalv vill!

Vi akte till Wallmart for Steph skulle handla massor av groceries, nar vi gar runt dar tycker jag att jag hor nagra prata svenska. Tro mig, det gor man aldrig i Phoenix!!! Jag blev sa glad och borjade genast prata, ar ni fran Sverige??????? -JA! It was so exciting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0