abba på pianot


Helgen var hektiskt med utgång fredag - lördag! I fredags var vi ute i colleges staden Tempe, så mycket folk! Direkt när jag och Steph kliver ut bilen stöter vi på  två av våra kompisar. Blev först dans, och hejande på massor av människor, Stephanie känner ju folk överallt, jättekul att få träffa nya människor. Alltid när hon presenterar mig så är det: Det här är Nathalie och hon är från Sverige! - Nähe är du??? Så får man berätta hela storyn... haha...  Efter första stället blev det pianobar, mina kompisar fick upp mig på scen, och självklart spelades ABBA på pianot, underbart! Kändes riktigt bra att sitta där uppe och sjunga till svensk musik!


Kommentarer
Postat av: Stephanie

what fun!! Alcohol and friends!

2009-08-05 @ 23:11:11
URL: http://brunetteball.blogspot.com
Postat av: pernilla

Nathalie thats fun to talk to you tonight. you must update you blog everyday so i can read yours pretty little blog daile. hope you gonna be BROOOWN now nathaliiieeee (us accent)

im good. see ya love

2009-08-13 @ 01:12:20
URL: http://pernilladenlilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0