my best friend


Till Malin: Jag vet Malin, jag borde plugga. Men du vet också hur okoncentrerad jag kan vara ibland, speciellt just nu? varför? Kan det vara för att det är 41 grader på utsidan och att poolen är så otroligt lockande. Eller för att jag vet att alla ska gå ut om några timmar och det stressar upp mig.... Saknar dig redan, tur vi hann åka och köpa godis så jag kan bli pigg. Sitter här och tänker på hur jag ska klara arizona utan dig?? (när jag egentligen borde tänka på "how beauty magazines make people feel ugly") Kommer sakna våra "måååånar" tillsammans efter utekvällarna, när vi ligger och pratar och analyserar allt som hände kvällen innan. Kommer sakna våra löjliga wallpost's meddelande på facebook (relaterat till kvällen innan hahaha). Våra shoppingturer, vårt lapande efter sol, vårt eviga tjat och prat...Vårt dansande ute i scottsdale... Kommer sakna våra text och alla 100 samtal each day ;) gosh jag kommer sakna dig!

loves ya girlie


Kommentarer
Postat av: Mamma

GUUUUUD vilka läckra skor du har gumman! Love you! /Mum

2009-08-01 @ 22:53:04
Postat av: linnea

fina skor vart kommer dessa ifrån?

2009-10-18 @ 13:50:11
Postat av: NATHALIE

hmm, kommer inte ihåg, men från en affär här i usa

2009-10-19 @ 07:19:59
URL: http://nathaliefrederiksen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0