the new in spot


Mötte precis upp två vänner för lunch. Var på LJO vilket är ett av mina favoritställen! Min vän Hunter hade fått en hyrbil då hans är på servic. Han fick bilen som körs i  Transformer filmerna, en splitter ny Camaro 2010. Så, begav oss ut på en liten åktur! Han visade mig ett nytt ställe The Vig och när vi gör Valley (lämnar över bilen för att få den parkerad) säger killen där, Ah man - det är den första Camaron jag sett här, you gotta have a balloon for that! Haha, han bara smilar och håller med! Det skadar väl inte att han tror att det är hans bil! HA! Hunter visar alltid oss de bästa ställerna och presenterar oss för dem coolaste människorna. Detta är nu mitt  nya favoritstället jag kommer hänga på. Det värsta är att jag aldrig varit där tidigare och det ligger bara 10 block away from my house, kan det bli bättre ;) Det är en restaurang som har en stor bar på insidan men det bästa av allt är den coola uteservering dem har. Ikväll hade jag tänkt att vara hemma och plugga, men går definitivt till The Vig - vin och chill!


Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Åh härligt det låter natta! :D Jaag är i Dubai nu ja, med evelina! Har jobbat i 2månader ungefär.. ska semestra några veckor nu sen åka hem :) såå ser ganska fina bilar här med haha :D

2009-06-27 @ 13:55:05
URL: http://jsandberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0