MTV Movie Awards



Poolen idag med Stephanie, smörjde på massa baby oil och hoppades på en brunare bränna! Solar upp oss inför VEGAS!!!! I'M SO EXCITED! Idag började jag sommar skola.... tar ENG102, tog ENG101 sist så nu följer jag upp med denna class! Det var helt ok, efter blev det Walmart med Fin och Morgan, handlade massor av maretial till klassen.... helt onödigt men läraren wants us too.... Btw, Jag och Malin såg MTV Movie Awards igår, så sjukt bra!!!!!! Vad hände egentligen med Bella från twilight när hon skulle ta emot priset, what was wrong with her? Men jag gillar henne! Vi fick också se ett klipp från New Moon, can't wait! Twilight är verkligen min favorit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0