have a lot of things going on right now

Mycket händer och sker just nu borta i usa-landet. Har inte haft någon tid till att skriva på länge, men är så skoj att se att så många följer med ändå =)  Skypade precis med Pernilla och hon uppmanade mig till att fortsätta skriva, så jag ska försöka, för det är ju så himla roligt! Ska lägga ut lite bilder snart på saker som hänt sedan sist -- men nu, ut i poolen och sola lite så man kan känna sig fin inför kvällen! Kom precis på att jag inte längre uppskattar att glida runt i poolen med en skvallertidning i handen. Det var ju det jag ÄLSKADE mest hemma i Sverige, men har man 360 soldagar om året är det inte konstigt att man blir trött på det ibland ugh. (även om jag oftast älskar det)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0