pleeaaaase


Just nu vill jag bara resa. Wanna get out of this desert!! Vill till Miami NOW! Har nog tittat lite för mycket på Kourtney & Khloé take MIAMI! Haha, vill så gärna dit, sola, bada, festa och uppleva Miami på nytt. Var där när jag var runt 12 men känner att jag måste göra Florida igen innan jag åker hem. Vill till New York också, jag vill se allt - - hela USA, lika bra att passa på när man är här. Det börjar dra ihop sig nu, snart är jag hemma igen. Måste börja planera resor, kan inte vänta längre för tiden springer ifrån mig..... hjälp! just det ja, jag vill till Hawaii också ;) of course.

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Haha gillar att båda våra senaste inlägg heter likadant :D jag vill med resa!! Har aldrig varit på någon av kusterna i usa!

2009-08-29 @ 12:08:30
URL: http://jsandberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0