279 days


"All my bags are packed I'm ready to go".... Den dagen kommer.
I 279 dagar har min resa pågått. Ibland har man stunder när man bara är så lycklig, man förstår inte hur man en dag skall kunna lämna detta vackra.  Jag sa till min lilla Olivia 4, "Olivia I'm staying for an other year" Hon började genast gråta. "Olivia, what?" "I don't want you to, I want you to stay for ten more years, I want you to stay forever"


"Scottsdale is like L.A's Hollywood" sa en man till mig idag.

Jag vill aldrig lämna värmen. Älskar att alltid vakna upp till en blå himmel. Älskar att kunna bada och sola. Älskar alla palmer och kaktusar. Älskar att inte behöver frysa när det är vinter


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Asbra blogg :)

Allt bra med dig idag?

Ska vi prenumerera på varandras bloggar på bloggkoll? Ha det gött i alla fall.

2009-02-03 @ 05:32:43
URL: http://tekirch.blogg.se/
Postat av: linnea

så sant!!

2009-02-03 @ 06:24:29
Postat av: Caroline

Det sista där med att aldrig behöva frysa på vintern och alltid kunna sola och bada låter ju inte så fel.. :)

2009-02-03 @ 07:19:14
URL: http://carolinese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0