love this weather

Nu är det varmt, varmt, varmt igen! 28 grader. Var ute ikväll en stund och lekte med fyra åringen, och var bara tvungen att hämta kameran och ta massa kort, lillen fick ta ett par hon med. Blå himmel och en stor sol... nu väntar jag bara på att vattnet i poolen ska bli varmt så man kan bada lite med. Skolan igår gick bra, nu har jag bara två dagar klar vilket innebär finals både måndag och onsdag nästa vecka... önska mig lycka till. Ska jobba fram tills dess men får plugga flitigt på kvällarna, sitter nu och ska skriva en Causual Analysis Essay - men vill bara krypa ner..  Efter skolan igår var det gymmet, hade sällskap av Malin, efter det  blev det mat på Burger King och tjejsnack i evigheter. Kan behövas ibland.


min lilla tar kort!

våra goda apelsiner

Kommentarer
Postat av: Jackie

LYCKA TILL :D fy va härligt med sol! Idag lyser det lite här med faktiskt:)

2009-02-28 @ 13:53:57
URL: http://jsandberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0