sweet


Titta, jag fick massa fina saker i alla hjärtans dag present av min hostfamily.  Dem är så söta, får alltid så fina saker varje gång det är en speciell dag som idag. Fick choklad, produkter från bath & body works, ljus, och självklart en Nalle Puh lampa.. I julklapp fick jag en liten Nalle Puh björn så det var väl dags för en ny! Jaa, anledningen till detta är att alla i familjen kallar mig just Nalle Phu! Har fått höra det sedan vi kom hem från Disneyland. Dem frågade vad Winnie the Pooh heter på svenska, och ja sa "Nalle Puh" dem tyckte det lät precis som Nathalieee!? Men har inget emot det, han har varit en favorit sedan länge och han är ju trots allt väldigt söt!

Kan ha det mysigt på kvällarna nu med min söta lampa! (amerikanskt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0