tuff dag

Idag har allt varit helt upp och ner. Dagen började bra med en tidig morgonpromenad redan vid 5 tiden. Dagen blev dock bara värre och värre.. Efter att jag lagt alla barnen vid halv 10 tiden var jag så trött och arg...sliten och skittrött åkte jag iväg till gymmet, och självklart just idag när man känner sig som mest nere och man verkligen inte vill stöta på en enda människa (ni vet dem dagarna man har ibland) så kommer det folk fram till en och säger "hej det är ju du från bla bla" så står man där och tittar på dem som om man aldrig sett dem förr? Men visst stämde det, jag hade träffat dem innan. Gud känner mig nästan lite elak, dem frågade flera ggr om jag inte kände igen dem och jag sa bara nej, nej, nej.. Nästa gång borde man kanske säga ja för att vara lite schysst? Hade i alla fall världens träningspass, ben + cardio. Fick  tränat av mig all min ilska så nu känns allt mycket bättre - träning hjälper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0