010109



















Gott nytt år! Hoppas att ni hade ett jättelyckat firande av nya året! Min dag började bra.. Min världpappa kom hem med en stor blå IKEA-kasse och sa gott nytt år! Den var full med svensk mat, - marabou, kaviar, musli, pannkaksmix, våffelmix, julmust, kex, godis, mer choklad, köttbullar, brunsås etc. Jag blev överlycklig!
Så till mitt nyår - blev erbjuden att åka med till underbara Mexico men valde att stanna här hemma för att fira med Malin! Vi ändrade planer i sista sekund och var på ett av usa:s största partyn - tempe block party! Firade nya året tillsammans med flera 100.000 andra människor!

Kommentarer
Postat av: Daniel Frederiksen

2009-01-05 @ 19:57:45
Postat av: Daniel Frederiksen

Gott nytt år!! Haha, jag såg alla grejerna ju de va kul. 100.00 andra :S ?

2009-01-05 @ 19:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0