Då har man shoppat igen!



                                           Linne - DKNY


Jag och Linnea var i Fashion Square på rean och hittade en del bra-att-ha saker! Blev en svart klänning, linne med flätade axelband, en svart blus och en liten söt sak man kan ha passet i från Victoria Secret. Min fredagskväll tillbringade jag tillsammans med Malin, vi åt gott på Cheesecake Factory och satt och babblade enda in på småtimmarna.. Ikväll blir det lite vin och dans (förhoppningsvis) hemma hos mig och sedan finmiddag i downtown Scottsdale!

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Malin Lindqvist

Heeej Natta!

Kul att läsa din blogg! :)

Hoppas allt är bra med dig!

Puss och kram!





2009-01-04 @ 20:11:56
URL: http://malinnc.com
Postat av: Malin Lindqvist

Heeej Natta!

Kul att läsa din blogg! :)

Hoppas allt är bra med dig!

Puss och kram!





2009-01-04 @ 20:12:00
URL: http://malinnc.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0