my monday

Hemkommen från gymmet för någon timma sedan. Idag körde jag cardio, armar, mage och rygg. Blev ett sent träningspass men inte spelar det någon roll, gymmet är ju faktiskt öppet 24 h! Hade skola idag med, lämnade in min essay till läraren och hon gillade den, känns hur bra som helst. Hon gav oss massor med läxor som skall vara färdigt tills på onsdag, så sitter uppe och försöker plugga så gott det går. Efteråt var jag ute och åt en grekisk healthy middag med min hostdad och vår houskeeper - Miss Kathleen (min låtsas mormor). Snart dags för att krypa ner i sängen innan jag fryser ihjäl här! Ser fram emot en heldag med plugg, plugg och åter plugg imorgon.....


Kommentarer
Postat av: Caroline

Ett gym som är öppet dygnet runt?! LYX!! :P

2009-01-28 @ 16:15:54
URL: http://carolinese.blogg.se/
Postat av: Emelie Calvert

Är det kallt där?

2009-01-28 @ 16:30:51
URL: http://emeliecalvert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0