just a very good day

 
 
vilken trevlig dag jag haft. Kan inte bli mycket bättre. Började i morse med gymmet blev ben + mage idag! Sedan var det bara att köra vidare till skolan. Det är verkligen skoj att gå dit, det gör ingenting att lektionerna är tre h långa..! Fick tillbaka mitt utkast och fick ett jättebra betyg. Efteråt mötte jag upp Linnea (en ganska ny au pair här i Phoenix) gick runt och shoppa, blev två jättefina plagg från Urban Outfitters, lägger upp bilder imorgon. Åt en jäkligt god pizza och gick efter det vidare och hamnade på vårt gamla favoritställe. Träffade folk vi inte sett på ett halvår! Jaa, vi fick till det riktigt bra där jag och Linnea ; ) Nu är det dags för sängen för imorgon anländer fyra barn!!!

säger bara en sak - Go for it! - why be so complicated? tänk på det.

Kommentarer
Postat av: Emelie Calvert

Ja det blir USA. Har dock inte fått någon familj ännu. Känns inte som att jag kommer få det heller. Sabina, min kompis, har fått 3 familjer på en vecka - jag har inte fått någon ända sedan jag sökte och det var för 2 månader sedan ungefär :(

2009-01-29 @ 11:18:28
URL: http://emeliecalvert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0