Stay or leave?

Idag gäller det. Idag är det precis 60 dagar tills mitt kontrakt med Cultural Care går ut. Om jag vill stanna ett år till här som au pair så måste jag skicka in alla papper idag. Jag vet att min hostfamily vill att jag stannar... men vad vill jag? Gud. Som au pair kan jag nu välja att åka till en annan familj dvs. - kan hamna på ett helt nytt ställe i en ny stad och i en ny stat eller jag kan välja att förlänga min tid med min nuvarande familj. Jag har också valmöjligheten att stanna 6, 9 eller 12 månader. Känner inte riktigt att jag är redo för att komma hem ännu? Vet inte riktigt vad jag ska göra hemma i Sjövik? Jag vet vilket håll det lutar åt - kommer med svaret om några timmar......


Kommentarer
Postat av: Anonym

stanna!

2009-01-23 @ 21:48:40
Postat av: Malin

Herregud ja!!!=)

2009-01-23 @ 22:14:17
Postat av: [email protected]

Följ ditt hjärta, då blir det alltid rätt!!!!!

2009-01-25 @ 19:51:04
Postat av: Emma

Du verkar ju trivas som fisken i vattnet så det blir nog inget svårt beslut ändå... Eller?

Sköt om dig :)

Kram

2009-01-25 @ 22:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0