the first day

Första dagen i skolan igår var bra! Vet inte riktigt om det är sådär som man upplever det i alla filmer direkt - men det var spännande och det kändes roligt att gå omkring där på colleget och spana in allt folk. Min klass var helt okej, en blandning med massa olika stilar. Satt med en kille som fick mig att tänka på han i O.C - Seth Cohen, samma hår, samma stil..! Eftersom det är en intensivkurs jag tar på sju veckor så fick vi en hel del plugg. Så, ska därför ta och sticka ner huvudet i böckerna och få något gjort! Chao!


Kommentarer
Postat av: Jacqueline!

NATTA! visste inte att du hade en blogg :) men nu ska jag följa deen skaru veta! Älskar alla klädesplagg du har lagt upp, himla bra smak har du :) take care!

2009-01-23 @ 04:38:54
URL: http://jsandberg.blogspot.com
Postat av: Daniel

Vad är det för slags kurs? Engelska? :D

2009-01-23 @ 18:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0