sundaaaay


Har packat upp lådor hela dagen hos min kära vän Steph som precis flyttat. Mina 2 äldsta världbarn kommer bli överlyckliga när dem ser att jag tagit hem tre fulla kassar med märkeskläder till dem! Jag fick också med mig en kasse hem, inte för att jag behöver mer, men kunde inte se Stephanie slänga iväg alla Jucie tröjor..... gosh jag har handlat så mycket sedan jag kom till usa för 15 månader sedan. Hur ska jag få hem allt? PANIK!
Jag får väl kalla denna låten våran "upp-packningslåt" älskar den! 

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Linjen heter Textil och produktutveckling med entrepenörs inriktning. hehe, litee krångligt :P Men det innehåller ju en del, jag vill liksom inte direkt designa kläder men kanske lite mer åt styling hållet! Jag är ganska bra på att rita och sen har jag jobbat backstage på lite modevisningar innan så älskar att pyssla med kläder :D jag ska ringa skolan imon tänkte jag o kolla lite mer jag är sämst på hur det funkar med ansökningar osv haha!



Ja du har ju jätte bra möjlighet att kolla upp allt nu när du är där så det är ju bra!! Nej lr hur jag vill helst inte läsa i sverige heller fy. Okok, gu va kul att du stannat så länge ändå! :D njut haha!

2009-07-28 @ 02:28:49
URL: http://jsandberg.blogspot.com
Postat av: Anonym

jaa erkänn den e fin nattis!!! ja e supernöjd

2009-07-28 @ 20:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0