alexander wang



Sitter just nu i skolan och vantar pa att fa ga in och gora mina finals.. Bara tva lektioner kvar sedan ar jag klar med denna class. Kanns faktsikt lite trakigt, aven om jag inte haft tid for vanner eller annat. Men valjer snart en ny. Hade velat ta en fashion/design class eller sa vill jag ta den dar kursen jag och malleball pratade om. En helg i Miami med surfingbradan, vad sager du Malin, ska vi boka?
Langtar i alla fall nu sjukt mycket efter att fa ga och shoppa sommarklanningar! Har ar det senaste fran Alexander Wang, vad tycks?

Kommentarer
Postat av: jacquelinee

ååh surfa! mmh miami!! :D hoppas proven gick bra! Jag längtar efter färglada kläder jaa :D

2009-03-02 @ 20:55:04
URL: http://jsandberg.blogspot.com
Postat av: pernilla

2009-03-02 @ 21:43:29
Postat av: pernilla

Den 2:e klänningen från vänster e supersnygg, jag ska nog beställa från nätet om de finns nån hemsida? Din blogg har blivigt en del av min vardag nattis. nu när jag inte har nåt jobb.

och ännu inte fått något nytt! kraaam

2009-03-02 @ 21:51:28
Postat av: Malin Lindqvist

Nattisen det låter som en GREAT idea :)

får börja planera våra sommar resor snart!

Love

2009-03-03 @ 00:32:19
URL: http://malinnc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0