långklänning


Detta är lite av vad som visas från Gucci 2009. Vilken himla tur att jag köpte mig en skitfin långklänning idag! Idag var jag och min näst äldsta ute och shoppade hela långa dan. Jag tog med mig henne och bästisen till Forever 21 - dem älskade butiken. Hittade så mycket kläder... och min världpappa gav mig $ 100 att shoppa loss för, hur snällt är inte det! Hittade en massa saker (man kommer aldrig ut från den butiken tomhänt), kjol, klänningar, jeans, shorts, ringar etc... får lägga upp lite bilder imorgon! Kvällen tillbringade vi i ishallen! Tog med mig alla tre och dem älskade att åka runt på isen! Jag som tränat i tio år har mer eller minder inte stått på is på fyra år. Men efter lite uppvärmning gick det bra. Fick massa nya vänner, var en grupp som tränade och dem övertalade mig att komma oftare till ishallen! Så, det man lovar får man hålla! Nu är det natti natti om en liten stund!

Kommentarer
Postat av: pernilla

Åh natta hoppas du börjar åka igen det e väl skoj att dom ville ha dit dej mera!! kul att få shoppa :) puss

2009-03-14 @ 13:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0