Mexico, day 4


Idag vad min världpappa och 15 åring ute och fiskade hela dagen. Jag hade då hela dagen för mig själv. Då passade jag på att lägga mig vid poolen/havet. Träffade några killar från L.A som jag kunde umgås lite med där jag låg i min ensamhet. Bränd som jag var efter en hel dag i solstolen mötte jag upp mina nya vänner. Dem tog med mig ute på fest. Först gick vi till en jätteliten bar som var så häftig, tak och väggar var täckta med dollar sedlar, min tanke var ju att häfta upp en jag med och skriva SVERIGE, men det glömdes bort. Var ganska galet ute i cabo då alla collegesstudenter hade springbreak. Blev en jätterolig kväll med massa dans och lite tequila, är man i Mexico så är man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0