chasing for ice cream


 
Idag satt jag i tre timmar framför datorn mitt på dagen, jag som tänkt att jag skulle få lite sol... Tänk, det skulle man inte ha råd att kasta bort hemma i Sverige, jag skulle få panik av tanken att inte vara ute och utnyttja solen. Men man kan inte alltid vara ute så fort solen skiner, ja, då skulle men ju aldrig få något gjort här! Hann ringa både mamma, pappa och Malin som jag längtar så mycket efter (min bff som lämnat mig för Sverige) Fick också bokat flighten till TEXAS! YEY, ännu ett nytt ställe att besöka inom kort...! Kvällen avslutades tillsammans med lite vänner. Blev middag + sport. Efter det det blev alla sugna på glass, så åkte till sex olika glassbarer innan vi hittade ett litet jättemysigt ställe på Mill som var öppet. Satt där och åt glass och drack milkshake och tittade på alla fulla människor som vandrade omkring en sen onsdagsnatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0