fashion is not a hobby, it's a lifestyle


that's sooo true... anyways. Hur vacker är inte denna svart/vita bilden, ah jag älskar den! För tillfället så spar jag mig för all shopping... packar snart resväskan och reser iväg till nya platser, min vän har lovat att ta med mig ut och visa var man shoppa skall där, yey! Det går inte att jämföra shoppingen i USA med Sverige... Här finns precis allt som finns hemma (dock ingen H&M ännu, men den är påväg) + att vi har alla outlets... och det är just dem jag kommer sakna.... dem stora lagerlokalerna där du kan hitta alla märken du kan tänkas komma på, OCH superbilligt!!!!!!!!!!!! och då menar jag superbilligt. Behöver man något hemma, exempelvis ett par träningsbyxor från Nike, då går man ju oftast in och handlar dem hos just Nike. Här går man in på ett outlet och hittar dem för halva priset.... ja snacka om att göra riktiga USA-KAP!!! Det är något jag är bra på! Nog om shopping.... Måste lägga ifrån mig datorn nuuu, det blir en lång dag imorgon, sleep tight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0