about to pick up my two favorite people in the world


Så jag hade min "presentation" i morse. Den om Coco Chanel, gick bra, fick med alla fakta jag ville plus att Karl Lagerfelds pappa är svensk ha!
Så det är den 13 oktober idag vilket innebär IHHHHH!!! Mamma och måmå kommer hela vägen från Sverige för att stanna med mig i 15 dagar. Tror nästan att jag kommer att bli lite nervös när jag om sju timmar står på flygplatsen och tar emot dem. Inte sett dem på 17 månader/540 dagar = FÖR LÅNG TID. Jag är lycklig! Hoppas verkligen att dem har med sig lösgodis. Godiset i usa är värdelöst
- later people!


Kommentarer
Postat av: Malin Lindqvist

Åh vad roligt för er! hoppas ni har en underbar tid tillsammans! hälsa dom så gått!

Puss och kram malle ;)

2009-10-13 @ 23:21:43
URL: http://malinnc.blogg.se/
Postat av: Anonym

Va kul att dom kommer! Konstig känsla att inte träffa familjen på så länge ändå! OCH i agree lösgodis sucks i usa, dom har ju inget typ..



Meen bloggen dåra, den bilden du la upp innan på tjejen på golvet är Signe, som skriver på rodeo.net/signe :D jag tycker mest om hennes bilder dock huhu..

2009-10-14 @ 23:15:06
Postat av: NATHALIE

var detta jacqe som skrev? aldrig varit på hennes blogg, hittade bilden på en annan sida, tyckte den var cool!!!

2009-10-15 @ 08:58:20
URL: http://nathaliefrederiksen.blogg.se/
Postat av: måmi

Nyss hemkommen från 15 underbara dagar hos dej, saknar dej så otroligt. Du mötte oss på flygplatsen och var samma underbara lilla tjej söt, go och ödmjuk, du har vuxit i din roll och blivit mycket tuffare, det passar dej,är sååå stolt över dej.När du körde omkring med oss i Grand Canyon och Las Vegas... ja det går inte att beskriva allt vi fick uppleva. Tack Nathalie för allt du gjorde för oss och tack för att du finns till, jag älskar dej!!!

2009-11-03 @ 20:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0