i rather do something else right now.......

Tumblr_kpsjwjujya1qzz3wdo1_500_large
Plugg, plugg, plugg, plugg och åter plugg, igår satt jag med näsan i boken i timmar. Och det första jag gör när jag vaknar är detsamma. Class klockan 9 denna morgon, ställde klockan på 5,30 för att kunna få något gjort innan jag drar iväg till skolan, men det var svårt att gå upp så jättetidigt. Klockan är nu 7 så ska försöka avsluta mitt femte kapitel som handlar om alla tänkbara material -- cotton, silk, rayon, nylon, lyocell och gud vet vad!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: jackie

Åh natta! Det låter som om du har fullt upp, men gaash it sounds awesome!! Gillar du classen?! :D

2009-10-06 @ 18:00:51
URL: http://jsandberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0