i think that you are cool

Image and video hosting by TinyPic
Fick biljetter till gårdagens Fashion Show, och min kära vän Stephanie fixade oss VIP seats, hon sa något som lät väldigt bra till damen som frågade om vi hade vip -tickets. Man får slå sig fram ibland, right! Dem hade showen på Valley Ho, ett hotell i Scottsdale bara ett stenkast från var jag bor. Var inte jätteimponerad av showen, kläderna var inget speciellt och modellerna kändes tråkiga. Men jag är glad att jag gick. Lägger upp bilder senare! Nu ska jag iväg och ha lunch med kära Marina som jag inte träffat på evigheter innan vi alla are going to tailgate inför dagens stora GAME! men jag hade bara velat vila....... ha, life is tough

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0