it's all over


Venice

Natalie & Creig

Santa Monica

Hann med mycket i Cali. Bodde i Westwood två nätter då våra vänner hade match och sov borta, så vi fick ha hela lägenheten för oss själva, väldigt snällt! Sista natten tillbringade vi i Natalies lägenhet mitt emot The Grove i Hollywood. Craig och Ross tog med oss på två olika turer så vi fick se så mycket som möjligt av LA. Fick promenera på Santa Monica Piren, klättra på Beverly Hills skylten, se allt galet i Venice, spana in alla surfare i Malibu och se studentstaden Westwood. Sista dagen körde vi downtown LA eftersom jag hade en interjuv bokad med FIDM, (Fashion Institute of Design and Mercandising) jag älskar skolan. Anledningen till detta var att jag är så sugen på att plugga i usa, men vem vet vad man gör senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0